Patiserii mizează pe o creştere semnificativă a vânzărilor de cozonaci în perioada Sărbătorilor Pascale
Patiserii mizează pe o creştere semnificativă a vânzărilor de cozonaci în perioada Sărbătorilor Pascale din acest an, în comparaţie cu…
Patiserii mizează pe o creştere semnificativă a vânzărilor de cozonaci în perioada Sărbătorilor Pascale din acest an, în comparaţie cu 2020, când pandemia de coronavirus a redus vânzările cu peste 50% faţă de oferta industriei de morărit şi panificaţie din anii trecuţi, de 7,5 milioane de cozonaci.
„Anul acesta oferta noastră este mai mare decât cea din 2020, când am avut cele mai scăzute vânzări. Noi preconizăm că anul acesta vom ajunge la circa 90-95% din cât am vândut în 2019, adică vom ajunge la circa 6,5 milioane de cozonaci. În perioada similară din 2020, vânzările au scăzut sub 50% faţă de oferta noastră de 7,5 milioane de cozonaci din anii trecuţi. Bineînţeles că industria de panificaţie vine pe piaţă şi cu oferta de pască; aceasta probabil va fi în jur de 600.000 – 700.000 de bucăţi”, a declarat, pentru AGERPRES, preşedintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificaţie şi Produse Făinoase – ROMPAN, Aurel Popescu.
Potrivit acestuia, cel mai vândut cozonac pe piaţa românească este cel cu nucă, stafide şi cacao, urmat de cozonacul cu rahat şi de cel care conţine toate aceste umpluturi, însă foarte bine se vând şi alte specialităţi.
Sursa: Agerpres