CNAIR a avizat vineri indicatorii tehnico-economici pentru Autostrada Bacău – Pașcani
Indicatorii tronsonului Bacău-Paşcani au fost avizaţi vineri de Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a…
Indicatorii tronsonului Bacău-Paşcani au fost avizaţi vineri de Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a anunţat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.
‘Încă o veste bună pentru autostrada Moldovei (A7)! Indicatorii tronsonului Bacău-Paşcani au fost avizaţi astăzi de Consiliului Tehnico-Economic al CNAIR. Sectorul de autostradă cuprins între Bacău şi Paşcani va avea o lungime de 77,39 de km şi va traversa judeţele Bacău, Neamţ şi Iaşi’, a notat şeful de Transporturi.
Sectorul de autostradă cuprins între Bacău și Paşcani are o lungime de 77.394 km, iar traseul autostrăzii se desfășoară pe teritoriile administrative ale județelor Bacău, Neamț și Iași.
Pentru stabilirea traseului şi a soluţiilor tehnice s-au realizat: 653 de foraje geotehnice cu adâncimi cuprinse între 6 şi 30 de metri, însumând un total de 8686 ml de foraj, 255 de profile geofizice de tipul tomografiilor geoelectrice şi seismice, 80 de investigaţii geotehnice dinamice tip super-greu.
Potrivit studiului de fezabilitate, pe traseul autostrăzii Bacău-Paşcani se vor construi: 112 poduri, pasaje, viaducte, structuri casetate; nouă noduri rutiere; patru parcări securizate; patru parcări de scurtă durată; un centru de întreţinere şi coordonare; 50 de spaţii de încărcare pentru autoturisme electrice; 140 de hectare de perdele forestiere cu rol de protecţie.
Finanţarea pentru construcţia autostrăzii Bacău-Paşcani va fi asigurată prin PNRR.