Friday, June 18, 2021


Accesul clienților casnici în magazinul E.ON din Bacău se va putea realiza doar în baza unei programări online

Începând cu data de 1 martie, accesul clienților în magazinul E.ON din municipiul Bacău va putea realiza doar în baza unei programări…

PublicatCurierul , in Comunicate , at februarie 26, 2021

Începând cu data de 1 martie, accesul clienților în magazinul E.ON din municipiul Bacău va putea realiza doar în baza unei programări prealabile, realizată prin intermediul serviciului E.ON eBooking: www.eon.ro/programare-online.

Măsura are în vedere evitarea aglomerărilor în perimetrul magazinului, prin asigurarea unui flux adecvat de clienți, evitarea eventualelor sincope în preluarea și soluționarea solicitărilor, dar și desfășurarea activității cu respectarea strictă a normelor sanitare în contextul pandemic actual.

Programările se fac accesând www.eon.ro/programare-online , iar clientul va primi un e-mail de confirmare cu un cod. La data programării, codul va fi introdus în terminalul pentru eliberarea bonurilor din Magazinul E.ON, iar solicitarea va fi preluată imediat de un consultant. Nu se pot face programări pentru ziua în curs, aplicația oferind posibilitatea alegerii unei zile și unui
interval de timp optim pentru solicitant. Clientul poate renunța la o programare, anulând-o în aplicație în vederea unei alte programări.

Programul de funcționare al Magazinului E.ON din Bacău este între orele 08.00 și 16.00 pentru zilele de luni, marți, miercuri și vineri, respectiv între orele 10.00 și 18.00, pentru ziua de joi.

Pentru a obține informatii sau pentru a încheia contracte pentru serviciile și produsele E.ON, recomandăm clienților să utilizeze canalele de comunicare alternative online și telefonice puse la dispoziție de compania noastră. Acestea pot fi accesate astfel:

 apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;

 pe eon.ro/contact sau prin contul E.ON Myline, unde se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;

 prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;

 prin Live Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro

Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România, pot fi obținute accesând: www.eon.ro .