Tot mai mulți români aleg să plătească cu cardul. Piaţa locală de e-commerce a depășit 7 miliarde de euro
Piaţa locală de e-commerce a ajuns, anul trecut, la valoarea de 7 miliarde de euro, în creştere cu 36% faţă…
Piaţa locală de e-commerce a ajuns, anul trecut, la valoarea de 7 miliarde de euro, în creştere cu 36% faţă de 2019, conform datelor interne şi externe analizate de PayU, liderul pieţei de plăţi online din România.
„Comerţul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creştere, iar România nu face excepţie, înregistrând o evoluţie accelerată, pe fondul pandemiei de COVID-19, care în mod normal s-ar fi înregistrat în ani de zile. Această evoluţie a avut un impact direct în creşterea e-commerce-ului şi în accelerarea adopţiei plăţii online cu cardul. Principalii actori care au susţinut această creştere rapidă au fost comercianţii şi cumpărătorii”, a declarat Elena Gheorghe, country manager PayU România.
Potrivit unui comunicat al procesatorului de plăţi, transmis luni AGERPRES, românii au optat din ce în ce mai mult pentru plata cu cardul atunci când au achitat online. Astfel, rata de acoperire pentru plăţile online cu cardul a crescut cu 50%, atingând 36% în 2020, cu un maxim raportat de unii comercianţi de peste 50%.