Sunday, July 14, 2024


Sesizările la Protecția Consumatorului se pot face și prin WhatsApp

Sesizările la Protecția Consumatorului se pot face de astăzi și prin aplicația WhatsApp, dacă este vorba de nereguli cu caracter…

PublicatCurierul , in Actualitate , at februarie 8, 2022

Sesizările la Protecția Consumatorului se pot face de astăzi și prin aplicația WhatsApp, dacă este vorba de nereguli cu caracter de urgență, anunță ANPC. Numărul de telefon dedicat este 0790219551, iar mesajele pot fi transmise doar ca text, însoţit eventual de imagini. Poate fi vorba de primirea unor facturi incorecte la energie electrică sau gaze naturale, dar și de posibile pericole imediate pentru sănătatea consumatorilor, se precizează într-un comunicat al Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor. Instituția menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent, care se fac la sediile comisariatelor pentru protecția consumatorilor din teritoriu, fie depuse personal, fie transmise prin poștă sau în format electronic. Formularul de reclamații online se află pe site-ul instituției