România, locul 5 în Europa la cumpărături prin Facebook și Instagram Shops
Rețelele sociale joacă un rol din ce în ce mai mare în cumpărăturile de modă. 46% dintre români au făcut…
Rețelele sociale joacă un rol din ce în ce mai mare în cumpărăturile de modă. 46% dintre români au făcut cumpărături de noi branduri, în special prin intermediul rețelelor sociale (Facebook și Instagram), în ultimele 12 luni.
România este pe locul 5 în acest top, după Estonia (un procent covârșitor de 82% dintre participanții la un studiu european realizat de startup-ul ceh de fashion online Glami în 10 țări, susțin că au făcut shopping și au descoperit noi branduri prin social media), Grecia (51%), Lituania (48%) și Slovacia (47%).
La același nivel cu românii sunt cumpărătorii din Ungaria (46% dintre respondenții maghiari spun că preferă achizițiile prin Facebook și Instagram Shops). În a doua jumătate a clasamentului sunt țări precum Bulgaria (doar 41% dintre acești cumpărători spun că folosesc social media pentru cumpărături de modă), Slovenia (39%), Letonia (39%) și Cehia (pe ultimul loc din țările analizate, la un procent de numai 27% cumpărători prin social media).