Thursday, July 29, 2021


INEDIT:Primarul Neghinā răspunde la cele mai frecvente întrebari adresate de onesteni

Laurențiu Neghina, primarul muncipiului Onești a publicat astăzi o lista cu răspunsuri la cele mai frecvente întrebări adresate de cetățeni…

PublicatCurierul , in Actualitate , at iulie 2, 2021

Laurențiu Neghina, primarul muncipiului Onești a publicat astăzi o lista cu răspunsuri la cele mai frecvente întrebări adresate de cetățeni pe probleme de administrație locală sau domeniul public.

„ÎNTREBĂRI FRECVENTE – INFORMAȚII UTILE!
1. Cui mă adresez dacă un funcționar din primărie are un compartament neadecvat în relația cu cetățenii?
Trimiteți E-mail la cabinetprimar@onesti.ro, pe Facebook Laurențiu Neghină sau direct la cabinetul primarului.
2. Ce fac dacă îmi este ocupat locul de parcare pentru care dețin abonament?
Sunați la 0771 394 606, Poliția Locală;
3. Dacă vreau să montez blocator în parcarea pentru care dețin abonament, cum procedez?
Solicitați blocator la D.P.P Onesti, b-dul Republicii 43, telefon 0234 325 031.
4. Unde pot face sesizări legate de salubritate (curățenie domeniu public)
Sunați la 0799 201 408.
5. Dacă nu funcționează o lampă stradală sau un semafor, cui mă adresez?
Sunați la 0799 201 408.
6. Cui mă adresez pentru a sesiza deranjamente în alimentarea cu energie electrică?
Sunați la 0800 800 929 – deranjamente E.ON.
7. Cui mă adresez pentru a sesiza deranjamente în alimentarea cu gaze?
Sunați la 0800 800 928 – deranjamente DELGAZ GRID;
8. Cui mă adresez pentru a sesiza deranjamente la sistemul de alimentare cu apă și canalizare?
Sunați la 0241 924 – deranjamente RAJA SA Centrul Zonal Onești.
9. Primăria Municipiului Onești îmi poate anvelopa locuința?
Singurul program de finanțare disponibil la acest moment este cu 60% guvern, 30% primărie și 10% asociatia de proprietari. Mai multe detalii poate furniza președintele asociației de proprietari.
10. Care sunt condițiile pentru a obține o locuință in blocurile ANL?
Pentru a obține o locuință ANL, trebuie ca la momentul depunerii cererii sa aveți pana in 35 de ani, la momentul repartiției sa nu depășiți vârsta de 38 ani și sa nu dețineți sau sa fi deținut o locuința in proprietate. Mai multe detalii la Compartimentul Spatiu locativ.
11. Cum procedez dacă doresc montarea unor obiecte de mobilier urban: bănci, coș de gunoi sau foișor in zona în care locuiesc?
Vă adresați președintelui de asociație și acesta se adresează primăriei.
12. Cum procedez dacă doresc toaletarea sau tăierea unui copac?
Vă adresați președintelui de asociație și acesta se adresează primăriei.
13. Unde pot depozita deșeurile voluminoase sau provenite din construcții?
În incinta Oborului săptămânal a fost organizată o platformă pentru acest tip de deșeuri unde pot fi depozitate de luni până vineri între orele 8:00 și 17:00
14. Pot plăti taxele locale online?
Da, accesând www.ghiseul.ro și urmând pașii specificați pe site.
15. Cum mă pot înscrie în audiență?
La Registratura primăriei, la 0234 324 243 și din august prin E-mail cabinetprimar@onesti.ro.
16. Pentru reabilitarea și întreținerea locurilor de joacă, cui ma adresez?
Sunați la 0799.201.408.
17. Unde pot sesiza existentă unei mașini abandonate pe domeniul public?
Sunați la 0771 394 606, Poliția Locală.”